אובדן בלתי נתפס, רונית הייתה לב פועם של התיירות בחיפה.
העיר חיפה וקהילת התיירות בצפון מרכינות ראש עם לכתה של רונית עקיבא ז"ל, מהדמויות הבולטות והאהובות ביותר בתחום התיירות העירונית.
עקיבא, ששימשה כסמנכ"לית העמותה לפיתוח תיירות חיפה וממלאת מקום מנהל לשכת התיירות בעיר, הלכה לעולמה לאחר מאבק אמיץ וממושך במחלה.
למרות ההתמודדות הקשה, המשיכה רונית לעבוד, לחייך ולהקרין אופטימיות על סביבתה, בדיוק כפי שהייתה ידועה ומוכרת.
רונית ז"ל הייתה סמל למסירות, לחום אנושי ולמקצועיות ובמשך שנים רבות קידמה את התיירות בחיפה, פעלה להעמקת שיתופי פעולה עם גורמים מקומיים וארציים וייצגה את העיר בכל במה באהבה ובגאווה גדולה.
בעבודתה סייעה להנגיש את חיפה לעולם, לחזק את מעמדה כעיר תיירותית מובילה וליצור חיבורים אנושיים יוצאי דופן.
יו"ר דירקטוריון העמותה לפיתוח תיירות, יותם מינץ, ומנכ"ל העמותה, יאיר עמיצור, ספדו לה בשם חברי הדירקטוריון ועובדי העמותה: "אנחנו המומים וכואבים את לכתה בטרם עת של סמנכ"לית העמותה מזה שנים רבות, רונית עקיבא זיכרונה לברכה. הלב שלנו שבור. קשה לעכל שרונית לא תהיה יותר חלק מהנוף של העמותה ומהנוף של העיר חיפה, שהייתה כל כך יקרה לליבה.
רונית הייתה מוקד ידע יוצא דופן בכל מה שקשור לתיירות בכלל, ולתיירות בחיפה בפרט.
עבורנו היא הייתה לא רק אשת מקצוע מהמעלה הראשונה, כזו שלמדנו ממנה בלי סוף, אלא גם חברה אמיתית.
היא הייתה אישה של אנשים, עם לב גדול, חום וחיבור לכל מי שפגשה. כל מי שזכה להכיר אותה, התאהב בה.
מותה הוא אובדן בלתי נתפס. אנחנו משתתפים בצערה של משפחתה.
ברוך דיין האמת".
העיר חיפה איבדה היום לא רק דמות מקצועית מהשורה הראשונה, אלא גם אדם נדיר באופיו ובנתינתו.
יהי זכרה של רונית עקיבא ברוך.


























