לוחמי האש מספרים כי, כבר בדרך לאירוע נצפה עמוד העשן סמיך העולה מהמקום ועם החבירה לצוותי המפעל עצמו התברר כי מעורבים בשרפה גם חומרים מסוכנים.
לוחמי האש פעלו ללא חת, הם חדרו למבנה בראות אפסית ותחת חום כבד והחלו בפעולות לכיבוי השריפה ולבסוף, לאחר מאמץ רב השיגו הלוחמים את השליטה באש.

מכבאות והצלה נמסר: "נזק רב נגרם למבנה בו השתוללה האש, לא היו נפגעים במקום.
בהמשך היום יוקם צוות חקירה מיוחד של מחוז חוף לבדיקת הסיבה לפרוץ האש.





























