בשורות מעודדות מבית החולים רמב"ם בחיפה: דוברות המרכז הרפואי עדכנה היום (ראשון) כי חל שיפור משמעותי במצבו של השוטר שהוצת בשבוע שעבר בקריות, במהלך טיפול באירוע חריג ואלים.
על פי הודעת בית החולים, השוטר שב להכרה מלאה, נגמל מהנשמה ומצבו מוגדר כעת יציב. ברמב"ם ממשיכים לעקוב אחר מצבו ולטפל בו בהתאם לצרכים הרפואיים, כאשר בני משפחתו שוהים לצידו לאורך כל התקופה.
האירוע התרחש בשבוע שעבר במהלך פעילות שוטרים שנענו לדיווח על אדם חשוד, כאשר במהלך הטיפול באירוע השליך החשוד חומר דליק לעבר הכוחות. השוטר נפגע באורח קשה ופונה לרמב"ם, שם עבר טיפול רפואי אינטנסיבי.
העדכון הנוכחי מבית החולים מגיע לאחר ימים של מתח ודאגה סביב מצבו, ובמשטרה מקווים כי מגמת השיפור תימשך גם בימים הקרובים.
במשטרה ובמערכת הבריאות שבים ומדגישים את הסכנה הנשקפת לכוחות הביטחון בעת טיפול באירועים בשטח ומאחלים לשוטר החלמה מלאה ומהירה.
מדוברות רמב"ם נמסר: "עדכון במצב השוטר שהוצת בשבוע שעבר בקריות. השוטר שב להכרה מלאה, נגמל מהנשמה ובמצב יציב".

























