הפצועים פונו להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה.
חובש בכיר בהצלה, שבח רוטנשטרייך, שהגיע ראשון למקום מדווח: "כשהגעתי למקום עם אמבולנס מד"א שברשותי, מצאתי הולכת רגל, אשה כבת 25 כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש, לאחר שנפגעה מרכב.
יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבועים וחבישות והיא פונתה במצב קשה להמשך קבלת טיפול רפואי בחדר הטראומה בבית החולים רמב"ם בעיר.
כמו כן הענקנו טיפול רפואי להולך רגל, גבר כבן 25 שנפגע באורח קל, והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בעיר".

























