מחר (מוצאי שבת), באר שבע מגיעה למפגש כאשר היא יודעת שמבחינתה אין סיכוי שהיא לא מנצחת את חיפה מפני שבמחזור הקודם איבדה נקודות חשובות במאבק האליפות מול מכבי תל אביב, מה שמחייב אותה לנצח ויהי מה ותוך כדי להחזיק אצבעות שערן זהבי וחבריו יאבדו נקודות בביתם מול אותה בית"ר ירושלים שלקחה לה שתי נקודות חשובות.
הא כן וגם צוות השיפוט שלא ראה את הכדור שעבר את הקו, אבל זה כבר עבר, אפרופו מה עם ה-var?
מה הפועל חיפה צריכה לעשות?
להתפלל שזה לא יכאב יותר מדי ואולי לנצל את הלחץ האדיר שיש בטוטו טרנר, דבר אשר אולי יהיה לטובתה, תתקיים עקיצה מפתיעה?
חדשות בקצרה: רוני לוי, ככל הנראה, במשחקו האחרון כמאמן הקבוצה רוצה לסיים את העונה הנפלאה של הפועל חיפה בטעם טוב ולצורך כך יעלה ככל הנראה עם הרכב הגנתי יותר.
ליגת העל, ליגת winner, מחזור 36, מחר(מוצאי שבת), אצטדיון טוטו טרנר בבאר שבע.



























