לאחר ההגעה מישראל להונגריה, השחקנים נסעו אל מתחם מחנה האימונים, שם המתינו להם צוות המאמנים בראשות דייגו פלורס.
בשעות הערב קיים המאמן אסיפת היכרות לחניכיו החדשים ומיד לאחריה יצאה הקבוצה לאימון הראשון, שהחל בחדר כושר ואז בעבודה על כר הדשא בשתי קבוצות.

פלורס אמר לאתר הרשמי לאחר האימון: "אני מאוד שמח שהתחלנו.ציפיתי כבר לפגוש את השחקנים והיום זה קרה.המטרות של המחנה הזה הן לחזק את השחקנים מבחינה פיזית, להעביר להם את פילוסופיית הכדורגל שלי ועוד לא מעט דברים".






























