אין ספק בכך שהעונות האחרונות צבועות בצהוב מבחינת הצלחות והצבע הירוק דהוי מאד.
אבל, לא משנה המיקום בטבלה, או הסגלים או כל דבר אחר, מפני שכאשר חיפה ותל אביב נפגשות יש דף נקי וחלק, כך שהכל יכול לקרות על כר הדשא.
הצהובה מגוש דן פתחה את הליגה בצורה מרשימה ולהוציא את התיקו במחזור האחרון מול בני סכנין, היא מפגינה עוצמתיות שדיי צריכה להפחיד את שאר המתמודדות מולה.
עושה רושם שהירוקה מהכרמל הגיעה לעונה הזאת בלי הרבה ציפיות, מה שמאד מאכזב את אוהדיה שרוצים לחזור להתמודד על תארים ולהריח ריח פסגות, אבל רצון לחוד ומציאות לחוד.
במחזור שעבר דייגו פלורס וחניכיו טעמו פעם ראשונה את טעם ההפסד מול הפועל באר שבע ששיחקה בהילוך ראשון ועדיין יצאה עם מלוא שלוש הנקודות מסמי עופר, דבר שבהחלט צריך להדאיג את קודקודי חיפה.
לגבי המפגש הערב (ראשון) מול מכבי תל אביב צריך לומר את האמת והיא שנכון לעכשיו זה לא כוחות ועדיין, אבוי אם האחד עשר הפותחים בירוק ירימו ידיים מראש, הרי הקלישאה אומרת שהכל יכול לקרות בתשעים דקות, אוי זה עצוב, מפני שזה מסביר לנו עד כמה מצבה של מכבי חיפה לא מזהיר.
לז'אטיץ מול פלורס, קרב מוחות מעניין, נמתין ללילה בכדי להיווכח מי הבריק יותר.
אגב, בטח שמתם לב שלא כתבתי כלום על העומס המקצועי שיש בת"א, משום שגם הם לא מתרגשים מכך וגם מפני שיש להם סגל כל כך איכותי ורחב שזה הוציא את המשוואה הזאת מהתמונה.
רגע לפני החג, מי תשמח יותר?
חדשות בקצרה: דייגו פלורס מתלבט האם לפתוח בהרכב עם פיטר אגבה במקום גוני נאור.
גיא מלמד ועומר דהן לא צפויים להיות בסגל הקבוצה.
שריף כיוף יפתח בין הקורות במקום גיאורגי ירמקוב הפצוע בכתפו.
ליגת העל בכדורגל, ליגת ווינר, מחזור 6, אצטדיון בלומפילד, הערב (ראשון), בשעה 20:30.



























