האדומים שבונים את עצמם מחדש מתוך מטרה אחת ברורה והיא חזרה לליגה העליונה, התחילו את דרכם ברגל ימין.
אגב, זה היה משחקו הראשון הרשמי בליגה של המאמן החדש רובן נייברגר.
המשחק נערך באולם רוממה בחיפה.
האדומים שבונים את עצמם מחדש מתוך מטרה אחת ברורה והיא חזרה לליגה העליונה, התחילו את דרכם ברגל ימין.