ביום רביעי האחרון הייתה תחושת התרגשות עצומה בקרב כלל סובבי המועדון הקטן והמרגש בקריית ים, אשר זאת עונתו הראשונה בליגה הלאומית.
למועדון ספורט קריית ים אין לו שום רגשי נחיתות לבוא ולומר שירצו לעלות לליגת העל ועושה רושם שהצוות המקצועי והניהולי יודע בדיוק מה הוא עושה בכדי לבנות בצורה רגועה ומסודרת את ההווה והעתיד מהקריות.

מועדון ספורט קריית ים נבחר להיות סיפור השבוע לא רק כי הגיע לגמר, אלא בעיקר בגלל הדרך והרצון להתפתח ולהצליח.
היה כיף לראות את התשוקה של המועדון, שאומנם לא צלחה הלכה למעשה ובני יהודה תל אביב הניפו את הגביע, אבל במקרה הזה הייתה אווירה מיוחדת שנתנה בעיקר תקווה לעתיד טוב.
התרגשתי לראות את האוהדים ביציע, את היכולת על כר הדשא, את הרעב ומעל הכל, את הקסם מסביב לכחולים לבנים.
לסיכום אגיד, אצטדיון מרים בנתניה לא העניק תואר לקריית ים, אבל בהחלט העניק הרבה כבוד למועדון הפורץ מהקריות.




























