במהלך העונה הנוכחית היו לא מעט משחקים של האדומים, אשר בסופם הייתה אווירת אכזבה והרגשה שהיה ניתן להשיג הרבה יותר ואולי בעצם פה קבור הכלב, כגודל הציפייה כך גודל האכזבה, כלומר גל אראל וחניכיו הם לא יותר ממה שאנחנו רואים כעת.
חיפה היא קבוצה בינונית מאד שלא מספיק טובה בכדי להגיע, נכון לעכשיו, לפלייאוף העליון ומאבק נגד הירידה יהיה מנת חלקה לעת עתה.
מבחינתה, החיפאית מקבלת כעת את מכבי תל אביב בתזמון הכי גרוע עם כל מה שקורה שם בעמדת המאמן ולאחר התיקו מול מ.ס אשדוד יש סכנה ברורה ומיידית שהיא עלולה להפוך מטאפורית לשק אגרוף על כר הדשא של בלומפילד.
צר לי שאני רואה שחורות ואשמח ליהיות הראשון לאכול את הכובע אם אטעה בהימורי.
חדשות בקצרה: לראשונה העונה, רותם חטואל, ג'אבון איסט ואופק ביטון עשויים לפתוח יחד בהרכב הראשון.
ליגת העל, ליגת ווינר, מחזור 12, הערב (רביעי), אצטדיון בלומפילד, בשעה 20:00.


























