רטנר, שנתון 2007, הגיע למחלקת הנוער הירוקה לפני שלוש שנים והצטרף לקבוצת נערים א' של האקדמיה ובהמשך עלה לקבוצת הנוער, זכה עימה באליפות הליגה והשנה עושה עימה את המסע בליגת האלופות.

לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "מאושר לחתום על חוזה חדש במקום שהוא הבית שלו ושלימד אותי כל כך הרבה.עכשיו אני רוצה להוכיח את עצמי ולהחזיר על האמון שנתנו בי".ראש מערך הסקאוט, ליאור רפאלוב: "נבות רטנר סומן על ידנו כשחקן עם פוטנציאל להגיע לבוגרים, עקבנו אחר התפתחותו, התקדמותו ואנו שמחים היום עם החתמתו על חוזה ארוך טווח במועדון שלנו.אנו במועדון נעשה את המירב להשתלבותו של נבות בבוגרים, שיחד עם מספר שחקני בית נוספים שחתמו לאחרונה והצטרפו לבוגרים, יהוו יחד את הבסיס והזהות של מכבי בשנים הקרובות".
אגב, ההחתמה הזו מצטרפת להחתמות נוספות של שחקני בית שחתמו לאחרונה: ינון פיינגזיכט, דניאל דרזי ואלעד אמיר.






























