רק אמש חגגנו את ט"ו בשבט, חג שבו נוטעים בהווה את פירות העתיד, זה בעצם מאד דומה למה שקורה כעת במכבי חיפה שכמועדון בונה, שותל, מגדל את עצמו שתיל אחר שתיל עם שחקנים צעירים וזרים חדשים מתוך תקווה שיפרחו ויצמחו בהצלחה רבה.
לפעמים יש יבול אשר מפתיע ומפקיע לאוויר העולם מוקדם מהצפוי וזאת תקוות הירוקה מהכרמל שחולמת על תואר כבר עכשיו, דבר שהוא בניגוד לתחזיות לאור איך שהעונה הנוכחית החלה, למי שלא הבין לבד, בצורה רעה מאד.
לגבי היריבה, אין ספק שחייב לעבור אותה ואפילו בקלות, אבל עם שאננות לא עולים לכר הדשא מפני שזה עלול להיגמר רע מאד.
ברק בכר וחניכיו חייבים לעלות בשיא הרצינות, הריכוז, הביטחון, הצניעות וזה אמור להספיק.
לכפר קאסם אשר מאומנת על ידי האקס טאלב טוואטחה, לה רק נותר לקוות, לחלום ולעשות את המיטב, חלום מתוק מאד שאם יהפוך למציאות, זאת תהיה סנסציה אדירה שתירשם ואם לא, כמובן שזה יתקבל בהבנה.
חדשות בקצרה: ברק בכר יעלה עם ההרכב הכי חזק שיש ברשותו בכדי לא להסתבך, כאשר על אף הסגל החסר ינסה לחלק את העומסים מפני שכבר ביום שבת ייערך משחק ליגה מול הפועל ירושלים.
גביע המדינה, שלב שמינית הגמר, הערב (שלישי), בשעה 20:00, אצטדיון סמי עופר חיפה.


























