"הסיפתח" של חיים סילבס בהחלט היה טוב, כאשר פתח בתיקו עם אחת הטוענות לכתר-בית"ר ירושלים ובמשחק חוץ תוך חזרה מפיגור של שני שערים.
אין ספק שישנה עוד הרבה מאד עבודה, אבל תמיד נחמד לפתוח קדנציה עם חיוך, כן, במצב של הפועל חיפה תיקו זה כמו ניצחון.
כעת, סילבס יפגוש יריבה בסדר הגודל של קבוצתו והוא חייב לנצח משום שריח התחתית כבר נמצא עמוק באפו של המועדון וזה לא מבשר טובות.
אשדוד היא האקסית של מאמן חיפה ואין לי ספק שהוא ירצה בכל מעודו להוכיח לה שטעו כאשר פיטרו אותו משם.
מדובר על מפגש שאמור להיות שקול מפני ששני הצדדים דיי דומים מבחינת היכולת, כך שאני מצפה לראות הרבה הזדמנויות ושערים, הרי בשביל זה באים לצפות בכדורגל, לא?
חדשות בקצרה: במועדון רוצים לראות כמות גדולה יותר של קהל בשל מצב הקבוצה בטבלה, לכן תתאפשר כניסה חופשית לילדים עד גיל 13.
ליגת העל בכדורגל, ליגת ווינר, מחזור 22, מחר (שבת), בשעה 18:30, אצטדיון סמי עופר חיפה.


























